[linux-baslangic] Re: Rh 8 yavaslik problemi

From: Sevket Keser (skeser@tekfen.com.tr)
Date: Sat 08 Feb 2003 - 00:55:26 EET

Sal 04 =DEub 2003 15:27 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
> merhaba
> dun gece oturdum Rh 8 i tam olarak kurdum.apache int modemimi ve tnt2 e=
kran
> kartimi tanittim. (belgeler.org sagolsun...).ancak hardisk surekli
> birseylerle ugrasiyor ve makine cok agir calisiyor.full kurdugum icin
> arkada bircok servis calisiyor olabilir ama ben bunlari tabii ki
> bilemiyorum :) bunlari nereden gorup, nereden acilista baslasin/baslama=
sin
> gibi
> seceneklerini ayarlayabilirim?bir de linuxun sistem belli sure bosta
> [...]
RH 8.0 bide tam kuruldugunda 3 cd zaten gercekten cok hantal calismakta,
bende ayni durumla karsilastim
ntsysv ile kapatilan servisler belki biraz h=FDzlandirabilir ama,
=20
Sunu oneririm
Gelecek 2.0 veya RH 7.3-7.2
ozellikle GL 2.0 , tr problemi yok gibi bunlar bir alt basamakta ozellikl=
e 8.0=20
' mimarisine nazaran daha az sistem kaynagi tuketmekteler..

ustelik sizin Ram'iniz de yeterince yetersiz ;)))
RH 8.0 bende 256'nin hepsini kullaniyodu..

Listeye bu konu ilgili daha once epey bi mesaj atildi geriye donuk bi tar=
ama=20
ile rahatlikla bunlara ulasabilirsiniz..

Sevket Keser