[linux-baslangic] Re: maillist prg

---------

From: Yilmaz Cankaya (yilmaz.cankaya@ulugbey.de)
Date: Mon 29 Dec 2003 - 10:49:51 EST

    > Mailleri MySQL'de (ya da herhangi bir veritabanında) tutmak istemenizin
    > özel bir nedeni var mı? Bana sanki performansı çok düşürür gibi geldi de.
    >
    > Saygılar,
    Tam tersine web uygulamalarinda böyle bir durum performansi artiracaktir zira
    mysql esasen php ile yapilacak isi üstlenecek ve sadece mysql outputu php
    ile sekillendirilecek.. Fakat mysql de yapilacak tabloda mail data ve
    headerlarinin ayriminin yapilmasi performans acisindan önemli zira aksi
    durumda yine php ye daha cok yük düsecektir..

    --
    Yilmaz Cankaya
    Gentoo Linux 1.4rc3