[linux-baslangic] Ynt: RedHat ISO Images

---------

From: esmeryak (esmeryak@mynet.com)
Date: Fri 26 Dec 2003 - 12:45:44 EST

    merhaba adsl konusunda yardimci olan arkadaslara cok tesekkur
    ederim.gercekten cok buyuk yardimlari oldu.bu kez sormak istedigim adsl yi
    kurdum calistirdim ama bir problem daha var. problemim 2 mbts baglandigim
    halde sanki baglantim 64 k gibi yavas acaba modem konfigirasyonunda bir
    problem olabilirmi diye dusunuyorum.yada bir worm baglantimi yavaslatiyor
    olabilirmi? daha once basina bole bir sey gelmis arkadaslarda onerilerini
    bekliyorum (modem su an tum ayarlari default olarak calisiyor sadece
    baglanti ayarlarini yaptim)
    yardimci olan arkadaslara simdiden cok tesekkur ederim