[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** SSH

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 12:44:30 EST

    Tue, 23 Dec 2003 19:30:56 +0200 tarihinde "Komsis Bilgisayar"
    <komsis@komsisbilgisayar.com> soyle yazdi:

    KB> Cevabınız için çok teşekkürler. Olayın çalışma mantığını kavramış
    KB> oldum. Bu görüntü almanın dışında, windowstaki x-window sunucusunu
    KB> kullanarak komut gönderebilmemi de sağlar mı ?
    Komut gondermekten kastiniz programa fare ile tiklama, klavye ile yazi
    yazma, vs ise evet saglar.

    KB> Bir de bunu düzenli olarak kullanacağım için soruyorum. Export ile
    KB> gelen veriler, ben ssh bağlantımı kestiğimde kapanır değil mi? Yoksa
    KB> ağda veri kalabalığı oluşacak gibi.
    Sunucudan calistirdiginiz tum programlari kapattiginiz zaman veri akisi
    kesilir.

    Goruntu aktarimi elbette biraz veri kalabaligi olusturur. Metin aktarmak
    gibi degil :-)

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694