[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** SSH

---------

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 12:30:56 EST

    Cevabınız için çok teşekkürler. Olayın çalışma mantığını kavramış oldum.
    Bu görüntü almanın dışında, windowstaki x-window sunucusunu kullanarak
    komut gönderebilmemi de sağlar mı ?
    Bir de bunu düzenli olarak kullanacağım için soruyorum. Export ile gelen
    veriler, ben ssh bağlantımı kestiğimde kapanır değil mi? Yoksa ağda veri
    kalabalığı oluşacak gibi.

    Teşekkürler iyi çalışmalar ....