[linux-baslangic] ***SPAM*** SSH

---------

From: Komsis Bilgisayar (komsis@komsisbilgisayar.com)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 10:32:59 EST

    Selam arkadaşlar. Linuxa SSH üzerinden bağlanabiliyorum. bu konuda console un yapabildiği her şeyi yapamıyorum. Mesela MC yi kullanırken kısayol tuşları, edit etme sayfasındaki bazı tuşlar, fontlar vs... Sizce en iyi program bu konuda hangisidir?
    Bir de startx yapıp grafik ekrana ssh tan geçmek istiyorum (çok mu istedim bilmiyorum ki). Eğer yok öle şey derseniz herhangi bir yoldan grafik ekranına uzaktan bağlantı ile ulaşabilmek istiyorum. Bu arada ulaşacak olan makina windows :((.

    Yardımlarınızı bekliyorum, çok teşekkür ediyorum. Saygılar başarılar .....