[linux-baslangic] FreeBsd ve ADSL

---------

From: lunix (linux@cozum.com.tr)
Date: Tue 23 Dec 2003 - 09:51:13 EST

    Selam
    Üzerinde freeBsd çalisan bir sunucum var.
    Sunucunun üzerindeki web server ADSL üzerinden yayinlamak istiyorum
    Sunucu NAT ve Routing yapabiliyorum. ADSL üzerinden de ikinci NAT yapinca
    web sayfasi geliyor ama çok yavas.ADSL NAT yapmazsan ADSL nin gateway geliyor.ADSL NAT yapmadan hizlandirmanin bir yolu var mi?