[linux-baslangic] Re: write moduyla mount etme

---------

From: C.Hakan POLATKAN (hakanpolatkan@efsanelinux.org)
Date: Thu 18 Dec 2003 - 09:54:34 EST

    NTFS olan bir disk bolumune yazabilmek icin cekirdek icerisinde NTFS'e yazma
    desteginin etkinlestirilmesi ve cekirdegin bu sekilde derlenmesi gereklidir.
    Bunun disinda cesitli dagitimlar icin hazir paketler var. Onlardan birini
    indirerek sisteminize kurabilirsiniz. Ne olur ne olmaz diyerek, NTFS olan
    disk bolumunuzu duzenli olarak yedekleyin. Buraya yapilacak yazma
    islemlerinde problem cikma olasiligi dusuk te olsa her zaman icin vardir.
    NTFS'e yazma olayi experimental durumdadir.

    Hoscakalin.

    C.Hakan POLATKAN
    Programmer, IT Department PM
    hakanpolatkan@efsanelinux.org