[linux-baslangic] kylix

---------

From: Utku Üzülmez (utkuz@netscape.net)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 12:46:41 EST

    selam
    kylix 3 enterprise i kurdum. yaln?z bir anormallik var gibi.. programin
    acilmasi 40 sn. ye yakin suruyor. programi unregistered olarak
    kullaniyorum. redhati daha yeni kurmus,tum s?f?rdan. yaptigim tek
    modifikasyon da biraz daha hizlandirabilmek amaciyla anacron, apmd, atd,
    crond, gpm, kudzu, rawdevices, rhnsd gibi öntan?ml? çal?s,an programlar?
    kald?rmak oldu. redhat9 üzerinde gnome kullaniyorum. ram: 640mb, cpu:
    amd 1,7. ne düsünürsünüz? buna ek olarak program aç?l?nca hiçbis,ey
    yapmadan run komutu veriyorum. normalde bos, ekran ç?kmas? gerekir ama
    benim program kilitleniyor... bu da tuhaf deg(il mi?

    iyi çal?s,malar.
    utku.