[linux-baslangic] Re: SUSE 9.0'da online update

---------

From: Tolga Guver (tolga@istanbul.edu.tr)
Date: Wed 17 Dec 2003 - 07:29:00 EST

    diger sorunun cevabi icin cok tesekkurler
    ancak update icin hdd'de 3 GB bos yer var ve daha once de bir kac kere
    update programini calistirmistim

    cok tesekkurler

    Enver ALTIN wrote:

    >Merhaba,

    >~/.profile, ~/.bash_profile veya ~/.profile dosyalarindan birini
    >kullanabilirsiniz, yoksa da olusturabilirsiniz.

    >Disk dolmus olabilir mi? Update uygulamasini root yetkileriyle
    >calistirmamis olabilir misiniz?

    Res. Ass. Tolga Guver
    e-mail : tolga@istanbul.edu.tr, tolgag@netscape.net
    Licq : 36075087
    WWW : www.istanbul.edu.tr/fen/astronomy
    Tel : 0212 440 00 00 / 10536
    Adress : Istanbul University Department of Astronomy
             & Space Sciences University Istanbul 34119