[linux-baslangic] Re: Universite icin Yardim-MS den kurtulma yolu

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 09:44:46 EST

    Tue, 9 Dec 2003 21:33:34 -0800 (PST) tarihinde mehmet KAZAK
    <kazak_mehmet@yahoo.com> soyle yazdi:

    MK> rektorluge tum universiteyi linux'e gecirmeyi teklif
    MK> ettim, fakat bazi problemlerimiz var bazi dersler
    MK> windows altinda calisan programlardan veriliyordu,
    MK> simdi bunlarin linux alternatifi varmi bilenler varsa
    MK> acil cevap yazarlarsa sevinirim. cunku bunlari kurup
    MK> ders hocalarina gosterip onlarida ikna etmem
    MK> gerekiyor. bos bosuna yuzbinlerce dolari Bill gates'e
    MK> vermek istemiyorum.
    Eger tamami icin ders hocalari ikna edemezseniz, vazgecilmez (!)
    yazilimlardan bazilarini feda edip Linux'ta Wine altinda calistirmayi
    dusunebilirsiniz. En azindan bir kismini kurtarmis olursunuz.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694