[linux-baslangic] Re: Universite icin Yardim-MS den kurtulma yolu

---------

From: Bülent Bolat (bbolat@yildiz.edu.tr)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 05:48:59 EST

    >Anjuta + GLADE unutmayin derim..

    gcc gozden kacmasin. Borland c++ yerine arayuz olarak XWPE esliginde
    gayet hos olur.

    >Sadece elektronik devre cizimi ise, PCB dizayni filan yani, eaglesoft'un
    >bir urunu var, freeware.
    >
    >Ayrica EDA tools olarak ararsaniz benzeri pek cok seyde bulabilirsiniz.

    KDE icin bir adet Lojik devre simulatoru vardi. Yine lazim olursa
    Cadence esdegeri guzel bir proje daha vardi, adini unuttum. 100-150
    transistore kadar gayet guzel calisiyor. Ayrica MATLAB yerine Scilab ve
    Octave kullanilabilir. MATLAB'da yazilmis betikler her ikisinde de
    genellikle sorun cikarmadan calisiyor. (Octave'i denedim) Bir de QCAD
    var cizim icin. ona da bakin derim.

    >WEB DEsign icin, mozilla'dan turetilen yeni bir sey vardi. Adini
    >hatirlamiyorum maalesef :( Ama sanirim fazlamesai.net arsivlerinden
    >bulunabilir.

    IBM Toppage'i 2-3 yil once kullandim, gayet hosuma gitmisti.
    Dusunulebilir. Yenilerden Screemer var.

    Kolay gelsin.
    B.