[linux-baslangic] Re: Universite icin Yardim-MS den kurtulma yolu

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 10 Dec 2003 - 05:24:22 EST

    Selamlar..

    On 10 Dec 2003 10:43:38 +0200
    Bora Gungoren <bora@portakalteknoloji.com> wrote:

    > Merhaba,

    > Netbeans derdim.

    > KDevelop Borland C++ BUilder 2004'de Linux icin de cikacak

    Anjuta + GLADE unutmayin derim..

    > Borland Kylix

    > BOrland JBuilder

    > Bu konuda yeterli gorulebilecek yazilim bilmiyorum. Onemli bir acik.

    Sadece elektronik devre cizimi ise, PCB dizayni filan yani, eaglesoft'un
    bir urunu var, freeware.

    Ayrica EDA tools olarak ararsaniz benzeri pek cok seyde bulabilirsiniz.

    > GIMP

    > Ne yazik ki...

    Visual BASIC, cok yakinda MS tarafindan da terkedilecek diye biliyorum.
    Ama illada VB gibi bir sey lazimsa, GAMBAS'a bir goz atabilirsiniz.
    Diger yandan GnomeBASIC vs. pek cokta alternatif var.

    Blender'e ne dersiniz ?

    Bu programi kullanmadim, tanimiyorum. Ama CorelDraw benzeri bir seyse,
    bildigim kadariyla o Linux'ta calisiyor.

    > Ne yazik ki...

    > Quanta ama tam da dengi degil

    WEB DEsign icin, mozilla'dan turetilen yeni bir sey vardi. Adini
    hatirlamiyorum maalesef :( Ama sanirim fazlamesai.net arsivlerinden
    bulunabilir.

    Saygi ve sevgiler..