[linux-baslangic] Aralik ayinda Ankara'da PHP egitimi

---------

From: Bora Gungoren (bora@portakalteknoloji.com)
Date: Sun 07 Dec 2003 - 04:24:48 EST

    Portakal Teknoloji Aralik Ayi Egitim Takvimi...

    Linux ve serbest yazilimlar konusunda araliksiz her ay egitimler veren
    Portakal Teknoloji Aralik ayinda Ankara'da "Linux Altinda PHP ile
    Uygulama Gelistirme" egitimi duzenliyor. Sinif mevcudu en fazla 8 kisi
    olacaktir; basvurmayi dusunuyorsaniz gecikmeyin.

    Aralik 2003 sonu yada Ocak 2004 basindan itibaren Ankara'da arka arkaya
    Java egitimleri aciyor olacagiz. Bu konudaki duyurularimizi da
    kacirmayin. Bilgi almak icin portakal@portakalteknoloji.com adresine bir
    mesaj yollayabilirsiniz.

    Yine onumuzdeki Ocak ayindan itibaren Ankara, Istanbul ve ilk defa
    olarak Izmir'de duzenlenecek olan Linux egitimleri hakkinda on bilgi
    almak yada duyuru listemize eklenmek isteyenler
    portakal@portakalteknoloji.com adresine bir mesaj yollayabilirler.

    Ankara: PHP101 Linux Altinda PHP ile Uygulama Gelistirme, 20-21 ve 27-28
    Aralik 2003, 9.00-18.30, 30 saat. Sinif mevcudu en fazla 8 kisi
    olacaktir.

    PHP 101 - Linux Altinda PHP ile Uygulama Gelistirme (30 saat - 4 gun)
    Hedef Kitle: Linux altinda Apache-PHP-MySQL uclusu temel alinarak web
    tabanli yazilim gelistirmek isteyen kisiler.
    Mufredat:

            * Linux isletim sistemi ve Red Hat9 dagitimi tanitilmasi.
            * Apache web sunucusu, PHP modulu ve ilgili yapilandirmalar.
            * Mail, dns, proxy ve diger yan hizmetlerin yapilandirilmasi.
            * PHP diline giris
            * URL sorgulari ve formlar
            * Program akis denetimi
            * E-posta gonderilmesi
            * HTTP basliklari
            * MySQL kurulumu ve yapilandirilmasi
            * Kisaca SQL dili
            * PHP ile MySQLÿe baglanmak
            * Cerezler (Cookies)
            * HTTP Dogrulamasi
            * Degiskenler ve dizi degiskenleri
            * Metin duzenleme teknikleri
            * Dosyalar
            * Resim dosyalari
            * Yazitipleri
            * Oturum yonetimi

    Kaynaklar:

        * PHP ve MySQL, Ozgur Cayci, 2003.
        * Apache Web Sunucusu, Bora Gungoren - Oguzhan Kayhan, 2002.

    Egitim her kisiye bir bilgisayar dusecek sekilde ve Red Hat 9 dagitimi
    temel alinarak yapilacaktir. egitim sonrasinda tum katilimcilara katilim
    belgesi duzenlenecektir.

    Butun katilimcilara, ders notlari, kaynak kitaplar, Red Hat Linux 9
    dagitim CD'leri ve RH9 PowerPack program, yama ve belge CD'si
    verilecektir. Egitimler Ericsson Crea-World'un ses yalitimli ozel
    siniflarinda gerceklestirilecektir. Katilim toplam 8 kisi ile
    sinirlidir.

    Kurs ucreti KDV dahil pesin 550 milyon TL, kredi kartina 8 taksitte KDV
    dahil 800 milyon TL olarak belirlenmistir. Daha once Portakal
    Teknoloji'den herhangi bir Linux egitimi alan katilimcilara pesin
    odemelerde %10 indirim yapilacaktir.

    Basvuru icin linux-basvuru@portakalteknoloji.com adresine ANK-PHP101
    kodu ile ad-soyad, adres, telefon, cep telefonu ve odeme tercihini
    belirten bir mesaj yollamak yeterlidir.