[linux-baslangic] Re: universite icin program

---------

From: Umut (php@kakalak.org)
Date: Sun 07 Dec 2003 - 00:23:03 EST

    mehmet> Selam arkadaslar sizden bir bilgi isteyecegim.
    mehmet> Universitemiz icin bir ogrenci takip programi
    mehmet> istiyoruz. boyle programi nerden bulabilecegim
    mehmet> hakkinda bilgisi olan varmi. google aradim kafam
    mehmet> karisti
    mehmet>
    mehmet> not: programdan ogrenciler notlarini, mesajlarini,
    mehmet> okuyabilecek. kutuphane programi olsa vesaire....
    mehmet> yardim edebilecek arkadaslar varsa gercekten sevinirim
    mehmet> Saygilar.

    Tavsiye acisindan php ise yarayabilir.
    Adres ise hotscripts.com olabilir...

    Ya da dilerseniz ogrencilere yaptirirsiniz,
    canli bir pratik olur... PHP ogrenmesi ve kodlamasi
    kolay bir aractir.

    http://www.hotscripts.com/Detailed/28170.html
    http://www.hotscripts.com/Detailed/15520.html
    http://www.hotscripts.com/Detailed/9406.html

    Bu ornekleri incelemeniz gerek....
    Ama bana sorarsaniz hicbirisi sizi tatmin etmeyecek
    ve en guzeli hazir, basit bir programi modifiye etmek
    ya da sifirdan temizce ve isteklere gore yazmak...

    Saygilar.
    Umut