[linux-baslangic] Re: Istek uzerine baglanti

---------

From: Enver ALTIN (enver.altin@frontsite.com.tr)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 10:14:15 EST

    On Tue, 2003-12-02 at 19:29, Tufan Bıyıktas wrote:
    > Merhabalar ,
    Merhaba,

    > iptables kullanarak istek uzerine baglanti
    > yapabilmek mumukun mudur ?
    > mumkunse nasil yapilabiliyor ?
    > degilse nasil yapabilirim ?

    iptables ile degil ama pppd ile mumkun.

            /etc/ppp/options

    veya

            /etc/ppp/peers/

    altindaki dosyalardan birinde uygun bir yere

            demand
            idle 1800

    satirlarini ekleyin. "idle" satiri, hat belirtilen sure (saniye
    cinsinden) bos kaldiginda baglantinin otomatik kesilmesi, ancak
    gerektiginde tekrar baglanilmasi icin kullanilir. Detaylar icin pppd'nin
    manual icerisine bakabilirsiniz.

    Kullandiginiz dagitim nedir? Eger bu bilgiyi de saglarsaniz daha uygun
    bir oneride bulunabiliriz. Ustte belirtilenler Slackware/Debian tarzi
    sistemler (sanirim Gentoo da dahil) icin gecerli. RedHat/Fedora/Mandrake
    icin gecerli olmayabilir.

    -HTH

    --
    |          |  Enver ALTIN (a.k.a. skyblue)
    |          |  Software developer, IT consultant
    |    FRONT |
    |==========|  FrontSITE Bilgi Teknolojisi A.ª.
    |_____SITE_|  http://www.frontsite.com.tr/
    -- File: signature.asc
    -- Desc: This is a digitally signed message part