[linux-baslangic] Re: Istek uzerine baglanti

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Wed 03 Dec 2003 - 06:50:34 EST

    Selamlar..

    On Wed, 03 Dec 2003 07:31:42 +0000
    "Eray YASYERLI" <eyasyerli@hotmail.com> wrote:

    > linux ile hersey mumkundur ancak en kolay yolu denemenizi tavsiye
    > ederim :)

    > bunun hakkinda bilgim yok.

    IPTABLES bir firewall yazilimi. Bu isle alakali degil. diald olacakti
    sanirim bu isi yapan.

    Ama illada kasacagim diyorsaniz, IPTABLES ile forward zincirinden gecen
    paketleri QUEUE ile user-space'e yonlendirirsiniz. Buraya yazacaginiz
    bir script (Bad idea !) bagli degilse baglantiyi baslatir. Daha iyisi
    bu isi bir C kodu ile yapmanizdir.

    Hic ugrasmayin. Ama tekerlegi yeniden kesfetmeye ustelik te yumurtaya
    benzer sekilde yapmaya ugrasmaya ozel bir merakiniz varsa o baska..

    Boyle meraklar ogrenmenin kapisinin altin anahtaridir. Bizim
    milletimizde olmayan bir haslet. Genelleme yapiyorum, Listede aksini
    yapan cok arkadas var, biliyorum, ama azinlikta kaliyoruz genel icinde,
    hemde onemsiz denecek kadar.

    Eger, gercekten kendinizde hacker ruhu hissediyorsaniz, derdiniz,
    mevzuyu atlatmak degilse sadece, ogrenmek, gelistirmek istiyorsaniz
    kendinizi, bence o tekerlegi yeniden kesfedin, derim.

    Saygi ve sevgiler..