[linux-baslangic] Re: listeden gecici olarak mesaj almamak

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 22 Aug 2003 - 14:56:57 EEST

    > Merhaba,
    >
    > Bugun Kayseri 'den ayrilarak bir sure icin Ankara 'ya ailemin yanina
    > gidiyorum. Bu sure icerisinde Linux listelerinden mail almak
    > istemiyorum. Cunku sadece web mail kullanabilecegim ve dusuk baglanti
    > hizlarinda bu benim icin problem oluyor.
    >
    > Ecartis 'in uyeligi silmeden, gecici bir sure icin dondurma ozelligi var
    > midir acaba?
    var tabii. vacation deniyor. onu once set edip, daha sonra
    unset edebilirisniz. ayni sekilde listeden cikip, girmekd e
    mumkun.

    To: ecartis@liste.linux.org.tr
    Subject: set linux-baslangic vacation

    artik mesajlar gelsin isteyince de

    To: ecartis@liste.linux.org.tr
    Subject: unset linux-baslangic vacation

    mesajını gonderebilirsiniz.
    ayni anada birden fazla liste icin mesaj gondermek
    istiyorsaniz, Subject: satirini bos birakip, mesajin icine
    ayri satirlar halind eyaazmaniz yeterli olur. Yanliz mesajda
    HTML/m,ime vs olmamamali.
    ayni ise web arayuzunden de yapabilirsiniz.
    http://liste.linux.org.tr/
    web arayuzune nasil basliyacaginiz anlatiliyor.

    Saygilar
    Mustafa Akgul