[linux-baslangic] YNT: Re: lilo

---------

From: Ahmet Keçeciler (ahmet@e-cozum.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 16:16:27 EEST

    demek istedigini anladım ama bunu yapmistim ve bir ise yaramamisti.ben de bunu uzerine fdısk ile butun partitionları ucurdum.daha sonra tekrar olusturdum ve formatladım.ilk olarak win98 kurmaya basladım ama o ilk restar tan sonra ne hatası verdi biliyonmu yine aynı lilo hatasi iste benim afaladigim yer burasi oldu nasil olduda tüm diski ucurmama ragmen mbr düzelmedi.sizce donanımsal sorun yasamis olabilirmiyim.diskim 80 seagate baracuda acaba bunla ilgili herhangi bir bug falanmi var.?