[linux-baslangic] Re: enteresan

---------

From: Serdar KÖYLÜ (serdarkoylu@fisek.com.tr)
Date: Thu 21 Aug 2003 - 15:47:42 EEST

    Selamlar..

    Maksat Windows kullanmak olsun diyenler gibi, RedHat kullanabilmek
    diyenlri de gorebildim ya, askolsun.. :)))

    Bana sorarsaniz, RH ile hic ugrasmayin. Ama illada ugrasacagim
    diyorsaniz, RedHAt CD'si ile makineyi rescue olarak acin.

    Ondan sonra bir bakin, partisyonlariniz vs. ne durumda ? Neler olup
    bitmis ?

    LILO'yu goremiyorsaniz, LILO MBR uzerinde yok demektir. Onu boot sektore
    yazmissaniz, XP Boot Loader onu asla goremez. XP'Den acacaksiniz aleti.
    C:\BOOT.INI dosyasini elle duzenleyeceksiniz. Bu arada, nasil yaparsiniz
    anlatmaya usenirim ama, LILO'nun oldugu diskin boot sektor imajini alip
    C:\ klasorunde bir dosya olarak kaydedeceksiniz vs.

    Saygi ve sevgiler..