[linux-baslangic] TYPO3

---------

From: esrefatak (esrefatak@hotmail.com)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 10:54:00 EEST

    TYPO3 kullanmis olan var mi acaba? Linux uzerinde calistirmaya calisiyorum ama bir turlu olmuyor. Bircok satirda hata veriyor. Verdigi hatalar ise, genellikle "undefined index" seklinde. Satirlar ile oynadim bircok yerde. Ama PHP kodlarinin isleyisinde sapmalara neden olmaktan endise ediyorum... Bu urun hakkinda Turkce belge bulmak ta olanaksiz...

    Tesekkur ederim.

    ---
    Saygilar
    Esref Atak