[linux-baslangic] Re: benimde sorunum var ama yilmayacagim

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Tue 19 Aug 2003 - 08:43:20 EEST

    RedHat 9 ve Mandrake 8.2'nin default Mozilla paketleri kurulu bende; su an
    isyerimde oldugum icin ve evden Internet'e gecici olarak giremedigim icin bu
    sekilde soyleyebiliyorum, ama bu bilgilere bakarsak sanirim ayni surumleri
    kullaniyoruz.

    Ben sunu ogrenmek isterim: YKB'de giremeyip ne yapiyor Mozilla? Bekliyor mu?
    Hata mi veriyor vb? Bir de Java makinede kurulu olsa da Mozilla'nizin
    plugin'inde yer almakta mi?

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan