[linux-baslangic] Re: sorunum büyük

---------

From: Görkem Çetin (gorkem@gelecek.com.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 19:38:16 EEST

    Merhaba

    Biraz önce de yazdım. MSDN ile linux-baslangic listesinin ne ilgisi var?
    Bu durumun uzaması halinde iste yöneticisinin konuya el atmasını rica
    edeceğim.

    Pazartesi günü işine gelip, liste başlığına uyuşmayan onlarca e-postayı
    görenlerin listeden çıkması söz konusu.

    Birazcık olsun, başkalarını da düşünün, lütfen.

    İyi çalışmalar
    Görkem