[linux-baslangic] redhat 9 ve network

---------

From: Ali Aydin (aliaydin@marketweb.net.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 14:06:35 EEST

    merhabalar,

    redhat9 kurulu makinamin ethernet kartina gelen ve giden veri miktarini
    gorebilecegim, gnome'de calisan grafik arabirimli bir yazilim
    onerebilirmisiniz? ayni kppp nin modem istatistiklerini gosterdigi
    program gibi bisey yeterli olur.
    yada daha kullanisli oldgunu dusundugunuz, konsol da calisan bir
    programda olabilir.

    sormak istedigim baska birsey de mozilla mail ile ilgili. 1.2.1
    versionunu kullaniyorum. sistemi kullanirken root olarak degilde, farkli
    bir kullanici olarak giriyorum. diyelimki makinayi formatlamam
    gerekecek, yada baska bir dagitim kuracam. maillerimi, adres defterimi
    ve mail filtrelerini nasil yedekleyebilirim. zannedersem home dizini
    altina . ile baslayan dizinlerin birinin altina atiyor. inceledim ama
    bulamadim.

    yardimlariniz icin simdiden tesekkurler..
    iyi calismalar...