[linux-baslangic] Linuxfromscratch - kendi Linux distronu kendin yap...

---------

From: kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Sat 16 Aug 2003 - 02:43:32 EEST

    Herkese selamlar,

    Bir tane denemelik bulundurdugum bilgisayarim var ve aslinda bunun epey
    faydasini gordum bugune kadar...

    Bir sey danismak istiyorum, kiminin malumu oldugu uzere linuxfromscratch.org
    diye kendi linux distronu kendin yap felsefesi ile yola cikan bir site var -
    guvenlik, makinede nerede ne var, boot'tan logine kadar neler oluyor vb.
    konularda hakimiyet acisindan cok guzel - ve ben bu site sayesinde sifirdan
    cekirdek bir Linux elde edebildim; yalniz iste acliktan olacak yine
    malumunuz bu islemler icin Mandrake, Redhat, SuSe, slackware vs vs bir
    distro gerekiyor, LFS'yi mount edip olusturmak icin...

    Benim sorum su; aslinda kapasite zorlamaktan baska bir sey degil ama olsun
    zorluk gelistiriyor genelde bireyi; tam anlamiyla sifirdan bir Linux insa
    etmek icin dokumantasyon onerilirse cok sevinirim; yani ornegin installer
    iceren, paket secimi iceren kapsamli bir distro icin nereden baslamali, ne
    yapmali, nasil? Simdiden tesekkurler...

    Saygilarimla,
    Cengizhan Kaptan

    Not: Bu arada Telsim GPRS kullanmaktan tutam tutam sacim gitti, gurbet elde
    baglanti parasi kisalim dedik saclar iyice dokulmekte... Kablonet'ten sasma
    maasi asma en iyisi idi ya neyse... Bilgi icin: Telsim'in GPRS'i 9.6
    kapasiteli imis zaten... Delirmek isten degil... Ilgilenebilecek arkadaslara