[linux-baslangic] Re: scanner sorunu

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Thu 14 Aug 2003 - 13:47:34 EEST

    Thu, 14 Aug 2003 02:51:55 -0400 tarihinde Baris Hasdemir
    <penguen@hasdemir.com> soyle yazdi:

    BH> bu yeni arkadasa tum kalbimle katildigimi belirtmek istiyorum. sunu
    BH> yapin bunu yapin seklindeki mesajlar sorunun cozumune yonelik. Ancak bu
    BH> yardimi yaparken yanina ufak bir iki de not dusulse (sunu yap cunku
    BH> bundan dolayi, bunu yap cunku bu bu demektir vb. gibi) yeni
    BH> baslayanlara fena halde yararli olacagini dusunuyorum.
    Sorun baslangic listesine soru soran bazi insanlarin yeni baslayan insanlar
    olmamalari. Listelerde 2-3 yildir boy gosterdigi halde tum sorularini
    ilgili liste yerine (network, masaustu, donanim, vs) bu listeye soran
    bircok insan var. Bu da listede belirli bir duzey/tarzin tutturulmasini
    engelliyor.

    Gercekten yeni baslayan insanlarin bir kismi da (bu yeni arkadasin
    aksine) 'hizli ve kirli' cozumlere yonelmek istiyor ve sabirsiz oluyorlar.
    Arka planda ne calisiyor, gercekten mantigi nasil ogrenmek istemiyorlar
    (Windows kullanirken ogrenmemislerdi ki).

    Biraz da insanlarin listelere yaklasimi degismeli bana gore.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694