[linux-baslangic] Re: Paralel Posta sistemi

---------

From: imran.geriskovan@ttnet.net.tr
Date: Wed 13 Aug 2003 - 02:22:57 EEST

    > Biz DOS, Win 1, Win 2, Win 3, Win32s, WfW, Win95... Longhorn derken,
    > yillar boyu azar azar o bilmem kac terabayti hatmettik. Ve gorduk bu
    > ucubeyle ugrasilmaz. Hala 64 Bitlik longhorn'da bile 16 Bit mantigiyla
    > yazilmis kodlar ele geliyor. Bu ne bicim lahana tursusudur ki ? Her
    > zaman Linux'un Windows'tan kolay oldugunu soylerim. Ve hakikatende
    > oyledir aslinda. Ama millet windows'u duse kalka, kah ardindan itip, kah
    > cekici cagira cagira yolda yurutmeyi, yolculuk yapmak sandigi icin,
    > gerzek bir sekilde "Windows kolayda Linux zor" der. Eger derdiniz
> [...]

    Kucuk bir katki:

    M$ isletim sistemlerinin kurumulu kolaydir
    ve kullanicilar bu kolayligi tekrar tekrar
    tadarak cok daha iyi idrak etmektedirler. :))
    Tabiki 100 defa kolay kurulum yapmis birisi
    sadece 2-3 defa kurulum yapma ihtiyaci
    duymus bir gnu kullanicindan cok daha
    iddiali konusabilir. :) Normaldir.

    Imran