[linux-baslangic] Re: Linux'da Firewall (iptables)

---------

From: Gürkan KARABATAK (gkarabatak@firat.edu.tr)
Date: Sun 10 Aug 2003 - 19:45:02 EEST

    Selamlar
    Firewall arkasindan baglandiginiz icin DC++ veya benzeri programlarda =
    settings kisminda passive mode secmeniz gerekmektedir. Bu iptables =
    sorunu degil programin ayarindan kaynaklanmaktadir. Eger Aktif olarak =
    baglanmak istiyorsaniz Belli bir statik ip uzerinden nat islemlerinizi =
    yapip DC++ da ip nizi belirtmeniz gerekir. Eger dedigim gibi sadece MASQ =
    yoluyla internet cikisiniz varsa mutlaka passive mod secmelisiniz

    Saygilar