[linux-baslangic] Re: ***SPAM*** X server (lutfen yardim)

---------

From: kadirkor (kadirkor@casdb.com)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 10:45:04 EEST

    Selam;

    /etc/inittab 'daki

    id:5:initdefault: satırında 5'i 3 yapın. Pc ilk açılışında konsola
    düşsün.

    eğer Xwindows ile ilgili programlarınızda değişiklik yapmadıysanız;
    /etc/X11/XF86Config dosyasının bir yedeğini alın ve dosyayı silin.

    # xf86config -textmode ;ile XF86config dosyasını tekrar oluşturun.Bu
    esnada monitörünüzün tazelemele değerlerini biliyorsanız girin bilmiyorsanız
    standart değerleri kullanın. Ekran kartının modelini bilmiyorsanız listeden
    ekran kartınızı seçme ile ilgili soru sorduğunda olumsuz seçeneği ile bu
    menüyü geçin. Gelen menüden "vesa" yı seçin.Mouse, klavye... modellerinide
    başlangıçta doğru seçmiş olduğunuzu varsayarak...

    startx ;ile Xwindows a geçebilirsiniz.