[linux-baslangic] Re: libglide.2x.so ve libvga.so.1

---------

From: Cengizhan Kaptan (kaptan@kablonet.com.tr)
Date: Thu 07 Aug 2003 - 09:54:12 EEST

    Kurmak istediginiz paket baska paketlere bagimlidir anlamina geliyor;
    Sn. Devrim Gunduz'un aralarda benzer sorulara verdigi yanit gibi: bu bir
    sorun degil bagimlilik, diger programlari da kurmaniz gerekir ki
    calissin paket...

    Haa simdi Mandrake'de bunu nasil yapabilirsiniz? konsolda #urpmi
    <komut_ismi> ile yapilabilir... Ayrica kendi grafik arayuzu de var...
    KDE Start menuden what to do? -> Administer your system -> Add or remove
    programs bolumunden de yapabilirsiniz... Yalniz kaynak tanimlamaniz
    gerekebilir (define sources ile)=20
    Sizde anlasilan glide ve vga kutuphaneleri yok, bu sekilde belki de
    kurulum CD'lerinizde de var olan bu programlari kurun oncelikle, ilgili
    grafik arabirimden arattirin, bulursa sizi yoneltir zaten...=20

    Red Hat Linux'da -bence- bunun daha iyisi bir sistem var apt; Debian
    kokenli, Mandrake'de de bu sekilde cozum oluyor iste...

    Saygilar,
    Cengizhan Kaptan

    On Thu, 2003-08-07 at 01:52, F=FDrat Cem Tezer wrote:
    > Merhaba,
    > Linux Mandrake 9.0'i yeni y=FCkledim ve sisteme al=FD=FEmaya =E7al=FD=FE=
    =FDyorum. Herneyse... Quake oyununu rpm -i yapt=FD=F0=FDmda subjectte yazan=
     iki dosyayi istiyor. Bu rpm'den kaynaklanan bir sorun mu, anlamadim. Baska=
     rpm dosyalar=FDn=FD a=E7maya =E7al=FD=FE=FDrkende hata al=FDyorum. =DDn=FE=
    allah bi g=FCn bi tanesi a=E7abilece=F0im...