[linux-baslangic] xfs sorunu lutfen yardim

---------

From: izmirLee (izmirLee@kablonet.com.tr)
Date: Wed 06 Aug 2003 - 01:15:03 EEST

    Selam arkadaslar sistemim mdk9.1 her sey normal gidiyodu birden makine
    kitlendi normalde kitlenmedi ancak ctrl+alt+F1 e basip root olmaya
    calistigimda yazilari yaziyodum gozukmuyodu ayni sekilde x11 de de terminal
    i acip yazi yazdigimda yazilar bos karakter olarak cikiyordu. ancak
    konqueror ve ya mozilla felan calisiyodu reset atiyim dedim attim tekrar
    acilmadi bilgisayar run level 1 2 3 4 5 6 hatasi vermeye basladi aclista bu
    hatayi verip takiliyodu tekrar dan CD den upload ediim dedim bazi seyleri
    acilista calisan otomatik islemleri bi kontrol ediyim dedim xfs hatasi vardi
    sanirim xfs de bi sorun var nasil halledebilirim bu problemimi su anda linux
    hic acilmiyor lutfen yardim edermisiniz tesekkurler

    Saygilar...