[linux-baslangic] Cmedia 9739/A onboard sound problemi cozumu

---------

From: tai kuzu (taipan@haylaz.org)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 22:39:51 EEST

    Merhaba

    Daha once msi neo 2 865pe anakartin cmedia 9739/A chipset'ini RH 9'a
    tanitamamistim..Soruna bir cevap alamamistim.Neyse...problemin cozumunu
    ogrendim.Ayni anakarti veya ayni ses yongasini kullanan anakartlarda problem
    su sekilde cozulebilir:

    insmod soundcore
    insmod ac97_codec
    insmod i810_audio

    -root olamak gerekiyor-

    Mandrake 9.1'de bu sekilde cozuldu..Yalniz cekirdegin ac97_codec'i destekliyor
    olmasi lazim..-Eger yanilmiyorsam..cekirdek olaylarindan anlamiyorum-

    Ayni problemle karsilasanlar listede arama yapip problemin cozumune daha
    kolay ulasirlar diye dusundum.Beni biraz ugrastirdi da =).

    Uzun mail icin kusura bakmayin...
    Sevgi&Saygi.