[linux-baslangic] Re: Kernel

---------

From: Yunus E. Kose (ap0c4lypse@yahoo.com)
Date: Tue 05 Aug 2003 - 19:48:03 EEST

    Tamam zaten var olan bir kernelim var ayrica benim ihtiyaclarimi da karsilayacak durumda ancak benim istedigim default kernel konfigurasyonun da benim aktif olmasini istemedigim bazi ozellikler var onlarin de-aktif yapabilmem icin yeniden konfigure etmem gerektigini dusunuyorum. Yeni konfigurasyondan sonra da muhtemelen yeniden derlemem gerekecek. Var olan konfigurasyonu nasil degistirebilecegimi soruyorum. Daha acik soylemem gerekirse sistemin nasil bir konfigurasyonla kuruldugu ve detaylarini merak ediyorum o ozelliklere ulastiktan sonra hazir elim degmisken bir kac seyi degistirip kernel konusunda ki bilgimin artmasi icin bir baslangic olmasini istiyorum.
    -yek
    Zafer BAHADIR <zbahadir@bursa-linux.org> wrote:
    Selam.

    oncelikle kerneli derlemenizin sebebi nedir.? bende slack kullaniyorum ama =
    tum=20
    ihtiyaclarimi karsilayabilecek kerneller hazir olarak cd icerinde mevcut.
    pkgtool yardimi ile istediginiz kerneli yukleyebilirsiniz.
    hatta dusuk ramli bilgisayarlar icinde hazir kernel mevcut. cd icerisinde. =
    =20
    Kolay Gelsin.

    Sal 05 A=F0u 2003 19:13 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:
    > Selamlar,
    > Slackware Linux 9.0 kurdum. Yapmak istedigim var olan kernelimi yeniden
    > konfigure etmek istiyorum. Konfigure ederken yeni ekledigim seyler icin
    > sorun yok ancak var olan birseyi cikartmam durumunda cikarttigim seyler t=
    am
    > olarak sistemden temizlenecek mi?
    >
    > Butun bu sartlara gore var olan kernelimi yeniden nasil derleyecegim
    > konusunda bilgi verirseniz sevinirim. Iyi calismalar
    > Yunus Emre Kose

    >"> tiklayiniz

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi

    ---
    linux-baslangic listesinden cikmak ve tum listeci islemleri icin
    tiklayiniz