[linux-baslangic] Linux mdk9.1 Acilis hatasi (xfs)

---------

From: izmirLee (izmirLee@kablonet.com.tr)
Date: Mon 04 Aug 2003 - 05:22:04 EEST

    Selam arkadaslar makineyi acip linux ile basla dedigimde entering run level
    hatasi veriyo kapatip actigimda oldu bu olay makine kitlenmisti bende
    resetledim bu hatayi vermeye basladi yani xfs linux icinde bir cok bilgi
    oldugundan ve bi daha kurucak cd olmadigindan mutlaka kurtarmam lazim linuxu
    bir turlu acilmiyo lutfen yardim edermisiniz..

    Saygilar..