[linux-baslangic] Re: sunucu sorunu..(soruya ek...(önemli :)))

---------

From: Mustafa Akgul (akgul@Bilkent.EDU.TR)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 18:49:54 EEST

    > şu soruna dair cozumleri olan kişiler yokmu ya bu
    > grupda :)) hodri meydan hehe :)
    > şaka bir yana bilenler yazsın bea deli oldum ben
    > Verdiginiz cevaplar için teşekkür ederim :))
    >
    > --- sinir sinir <akkarga@yahoo.com> wrote:

    Merhabalar,

    " / dizinine erisim hakkiniz yok" problemi bu listelerde
    cok sorulur. iki onerim var:

    1. listweb.bilkent.edu.tr/Linux/
    adresinde linux-baslangic (gerekirse , linux-network) listelerine
    bakiniz. tarama yapabilir, ya da subject satirlarina
    bakarasiniz. orada muhtemeşen bulursunuz

    2. dagitiminiz, ve ayrica
    baslangic dizinin nerede oldugu
    a) o dizin dahil / dan baslayarak yol uzerindeki tum dizinlerin
    izinlerini kontrol edin ve buraya yazin

    b) httd.conf icinde ilgili <Directory XYZ> ... </Directory>
    buraya aktarin

    c. baslangic dizininde ls -l cekip buraya aktarin

    d. error_log ve access_log da son denemenizde ne yazdigini
    da buraya aktarin.

    O zaman, ne oldugunu anlama sansimiz olabilir

    Kolay gelsin