[linux-baslangic] Re: scsi disk sorunu_düzeltme

---------

From: kadirkor (kadirkor@casdb.com)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 09:50:20 EEST

    > Redhat 8.0 kurulu sistemde aynı sorunla karşılaşmatayım.
    > /etc/fstab dosyasında ilgili scsi bağlantısını # ile kapattım. Sorun
    > kalmadı.

    ***> sorunu ile ilgili kesin sonuca henüz ulaşamadım. Kullandığınız dağıtım,
    scsi
    ***> kart, scsi disk,kullandığınız doya sistemi, dosyalarınız genel durumu
    (En
    ***> büyük dosyanızın büyüklüğü, dosya sistem nekadarlık bloklar halinde
    ***> biçimlemdirilmiş... ) /etc/fstab dosyasının örneği.

    > ..kolay gelsin.

    *** ile ilgili cümle;
    Kullandığınız dağıtım, scsi kart, scsi disk, doya sistemi, dosyalarınız
    genel durumu (Enbüyük dosyanızın büyüklüğü, kullandığınız dosya sistemi,
    dosya sistemi nekadarlık bloklar halinde biçimlemdirilmiş..... ) /etc/fstab
    dosyasının örneği hakkında bilgi verirmisiniz.
    şeklinde olacaktır.