[linux-baslangic] Re: scsi disk sorunu

---------

From: kadirkor (kadirkor@casdb.com)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 09:20:48 EEST

    Merhaba;
    ----- Original Message -----
    From: "Murat" <selam@kaynet.net>
    To: <linux-baslangic@liste.linux.org.tr>
    Sent: Thursday, July 31, 2003 9:45 PM
    Subject: [linux-baslangic] scsi disk sorunu

    > Merhabalar,
    >
    > linux kurulu bir sistem bazı zamanlar kendisini restart ediyor. bundan
    once
    > sorun yoktu ancak 2 gundur bu sorun var. baktıgımda ise control d: root
    > parolasını girin şeklinde kalıyor. fsck ile bir şeyler yaptım ancak
    faydalı
    > olmadı.. ayrıca ekranda aşagıdaki mesaj cıkıyor. sizce sorun ney olabilir.
    >
    > (scsi 0:A:0:0) locking max count at 63

    Redhat 8.0 kurulu sistemde aynı sorunla karşılaşmatayım.
    /etc/fstab dosyasında ilgili scsi bağlantısını # ile kapattım. Sorun
    kalmadı.

    > (scsi 0:A:0:0) locking max count at 63
    sorunu ile ilgili kesin sonuca henüz ulaşamadım. Kullandığınız dağıtım, scsi
    kart, scsi disk,kullandığınız doya sistemi, dosyalarınız genel durumu (En
    büyük dosyanızın büyüklüğü, dosya sistem nekadarlık bloklar halinde
    biçimlemdirilmiş... ) /etc/fstab dosyasının örneği.

    ..kolay gelsin.