[linux-baslangic] Re: boot slackware

---------

From: Zafer BAHADIR (zbahadir@bursa-linux.org)
Date: Fri 01 Aug 2003 - 00:43:15 EEST

    ayni sorun benim evdeki bilgisayarda vardi. Redhat grub kurdum ve oradan=
    =20
    chainloader seklinde tanittim o sekilde kullanabildim.
    dosgru tesbiti aybabilecek arkadaslar varsa bende bilgilenmek isterim.=20

    bu sekilde tanimli
    title Slackware 9
            root (hd0,7)
            chainloader +1
    bu sekilde grub slackware liloyu boot edecektir

    su sekilde de olur
    title Slackware 9
            root (hd0,7)
            kernel /slack_kernelein_buludugu_yer/vmlinuz
    =09

    Per 31 Tem 2003 22:57 tarihinde =FEunlar=FD yazm=FD=FEt=FDn=FDz:

    =2D-=20
    Slackware 9.0
    Zafer BAHADIR
    Bursa Hakimiyet Gazetesi