[linux-baslangic] boot slackware

---------

From: Can Ünlü (1030515169@erciyes.edu.tr)
Date: Thu 31 Jul 2003 - 22:57:10 EEST

    Merhabalar

    Dün Slacware 9.0 kurdum ,kurulum sırasında lilo yu
    kurarken bir hatayla karşılaştım ve lilo yu kuramadım.Liloyu
    daha sonra lilo -v ile kurdum.Ama sistemi hala
    açabilmiş değilim.root bölümü yüklenirken takılıyor

    hata:

     Attempt to remount root device as read-write failed!

    Hata nasıl düzeltilebilir ,root device read-only mi olmalı?

    lilo.conf a şunları yazdım

    boot=/dev/hda
    prompt
    vga=normal