[linux-baslangic] ses sorunu

---------

From: murat belgin (bobican@rediffmail.com)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 23:19:00 EEST

    merhaba daha öncede yazmıştım mandrake 9.1 kullanıyorum yanlız on
    board AC97 chipli ses kartımdan ses alamıyorum. aRts ayarlarını
    kotrol etmeme rağmen bir sonuca varamadım. Kartı kurulu gözüküyor
    ama ses gelmiyor (mp3,audio cd, film). Yanlızca oyunlarda ses
    alabiliyorum (armagetron, frozen buble). Bunlarıda Nvidia glx ve
    kernel dosyalarını yükledikten sonra ses aldım. Fakat diğer
    uygulamalarda ses gelmiyor. yardım edebilecek kişiler için aklıma
    gelen bazı noktalardan ekran görüntüsü aldım gönderebilirim.

    teşekkürler..