[linux-baslangic] Re: postgresql sorunum

---------

From: Devrim GUNDUZ (devrim@gunduz.org)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 23:18:18 EEST

    On Wed, 30 Apr 2003, orkun wrote:

    > marhaba
    >
    > rh 9 u ile postgresql 7.3 kullanıyorum.
    > rh menüden serviceleri seçip postgresql servici
    > yeniden çalıştırınca başarılı bir şekilde çalıştrdığını
    > söylüyor. Ancak daha önce girdiğim veri tabanına
    > giremiyorum.
    > /etc/rc.d/init.d/postgresql start deyince
    > "Starting postgresql service: standard in must be a tty

    İşe sisteminizin locale ini İngilizce yapmakla baslayabilir miyiz?

    Su anda 2 RH 9.0 production server uzerinde PostgreSQL 7.3.2
    kullanmaktayim sorunsuz.

    Locale degisiminden sonra PostgreSQL'den donen hata mesajlarini yazabilir
    misiniz?

    Bir de, PostgreSQL init scriptinin icine -l /var/log/pgsql i ekleyebilir
    miyiz? Bu dosyanin sahibi postgres kullanicisi olmali:

    Ornek:

    su -l postgres -s /bin/sh -c "/usr/bin/pg_ctl -l /var/log/pgsql ....

    Bu dosyada da hatalari yazabilir artik.

    SAygilar.

    --
    Devrim GUNDUZ