[linux-baslangic] mount sorunu

---------

From: Murat (selam@kaynet.net)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 16:57:03 EEST

    Merhabalar;

    aynı networke baglı baska bir bilgisayara mount etmeye calısınca aşagıdaki
    mesajı alıyorum. fakat ikinci bir login olarak baktıgımda mount edilmiş
    olarak gozukuyor.

    ayrıca bilgisayar acılınca mounting smb filesystem de takılıp kalıyor ve hiç
    ilerlemiyor. etherneti cıkartınca acılıyor. sorun nedendir acaba ?

    2676: session request to x.x.x.xfailed (Called name not present)
    2676: session request to x failed (Called name not present)

    2- ayrıca rh 9.0 da acılınca plus before ignored vs vs mesajarı geliyor.
    bunun sebebi nedir kurulumdamı yanlıs yaptım.

    teşekkürler..