[linux-baslangic] Re: mysql

---------

From: onur (onuryalazi@mersin.edu.tr)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 10:39:54 EEST

    > E. Manager ne is yapar ben de bilmiyorum fakat, webmin ile MySQL'deki
    veri tabanlarini, tablolari, kullanicilari ve izinleri teferruati ile
    yonetmek, veri tabaninda sorgu calistirmak ya da arayüzün sagladigi
    olanaklar ile veri aramak son derece rahat.

    Doruk'un seminer notlarında var mı bilmiyorum ama qt kütüphanelerini
    kullanan (hiç sevmem ama :( ) mysql control center (mysql AB nin GPL
    yazılımı ) işini hakkıyla yapıyor. Mysql cc yi www.mysql.com dan
    indirebilirsiniz.

    Onur.