[linux-baslangic] Re: mysql

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 10:37:33 EEST

    > suse 8.1 cd'lerinden mysql kurdum. Tablo yaratmak vs. icin bir grafik
    > arayuz var mi? Sql server'in enterprise manager'i gibi bir sey.

     E. Manager ne is yapar ben de bilmiyorum fakat, webmin ile MySQL'deki veri tabanlarini, tablolari, kullanicilari ve izinleri teferruati ile yonetmek, veri tabaninda sorgu calistirmak ya da arayüzün sagladigi olanaklar ile veri aramak son derece rahat.

     Iyi calismalar..
     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr