[linux-baslangic] Re: sorunlar...

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Tue 29 Apr 2003 - 15:32:10 EEST

     Merhabalar,

    > 3. Mandreke/Red Hat CD lerini ücreti karşılığında bana postalabilecek
    > hayir/linux sever var mi?

     Mesajinizi biraz gec gordum. bir linux-sever severi olarak, eger bana posta ile cd gönderirseniz, ben de istediginiz dagitimi cekip size geri gonderebilirim. size gonderebilecegim dagitimlar, ftp://ftp.comu.edu.tr/pub/linux/dagitim/ adresindekilerle sinirli.

     Iyi calismalar dilerim.

     A. Murat EREN
     meren@comu.edu.tr
     http://wolf.comu.edu.tr/~evreniz/

     ADRES:

     A. Murat EREN
     Canakkale Onsekiz Mart Universitesi,
     Terzioglu Yerleskesi (Yeni),
     Bilgi Islem Dairesi Baskanligi, Sistem Odasi (C.M.Y.O. 3. Kat)
     CANAKKALE