[linux-baslangic] Başlangıç seviyesinde tavsiyelerinize ihtiyaç var !

---------

From: A.Oğuz GÜLAY (ogulay@karesoft.com)
Date: Wed 30 Apr 2003 - 01:12:13 EEST

    Merhabalar,
        Linux'u en iyi nasıl ve nereden öğrenebilirim ? Kitaptan ya da kurcalayarak öğrenmem mümkün müdür ? İllaki bir avuç dolusu para ödeyip kurslara mı yazılmam gerekir ? Bu sistem kendi kendine öğrenilmeyecek kadar zor mudur ? Başlangıç seviyesindeki birisi (Linux için) hangi sürüm ya da sürümleri tavsiye edersiniz.

        Zamanla kullanmayı hedeflediğim bir kaç konu şöyle sıralanıyor : 1. Window'a alternatif işletim sistemi olarak kendi bilgisayarımda kullanmak, 2. Data&File server olarak kullanmak (Linux ve Windows terminalleri bağlayarak) 3. Web, Internet ve mail server olarak kullanmak.

    Not : Windows ve Novell Netware ağlarında tecrübeli sayılırım. Unix işletim sistemini bir dönem kurcalamıştım ancak üzerinden oldukça zaman geçti ve unuttum diyebilirim.

    İlginize teşekkürler

    A. Oğuz GÜLAY