[linux-baslangic] Re: .avi

---------

From: Onur Kucuk (onur@kablonet.com.tr)
Date: Sun 27 Apr 2003 - 23:05:11 EEST

    Murphy wrote:
    > Ozur dilerim.Sordugum soruda kucuk bir yanlislik var.
    > CD `den okuyabildigim .dat dosyari,
    > yani .dat dosyalarini cd `den izleyebiliyorum ama dosyalarini bilgisayara
    > kayit edemiyorum.,yol bulunmadigini soyluyor.(CD`yi mount ediyorum) uzanti
    > olarak ? goruyorum

      Bir cesit kopya korumasi olabilir. Genellikle dosya kopyalanamasin
    diye dosyanin boyutu oldugundan buyuk kaydediliyor.

    dd if=/cddeki_dosyanin_adi of=/tmp/dosya.dat bs=2000000

    gibi bir komut kullanabilirsiniz

    daha detay ve dosyanin bir kisminin nasil kopyalanabilecegi bilgileri icin

    man dd

    > .avi dosyalrinda ise cd`dende olsun harddisk`ten de olsun
    > izleyemiyorum.Verdigi hata mesaji su :

    > Fatal error..........<2>
    > Error opening/initializing the selected video_out(-vo) device

      Ekran kartiniz nvidia ise nvidia'nin suruculerini kurun ki 3D destegi
    ve 2D destegi kalitesi artsin.

      Ayrica Mplayer in ayarlarindan Video Out olarak Xv secin.

      Saygilar,
      Onur Kucuk