[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: Murat Gezer (murat.gezer@linuxdonanim.com)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 13:42:21 EEST

    Yanlis anlasilma var. Ben Chip dergisinin bir elemani degilim (daha
    onceki mailimde bahsetdim). Sadece eger bu sayi duzgun CD ler ile
    verilseydi fiyati uygun olurdu demek istiyorum.

    On Fri, 2003-04-25 at 13:28, A. Murat EREN wrote:
    > Merhabalar,
    >=20
    > Enver Altin'in soylediklerine katildigimi soylemeliyim. Ek olarak mailin=
    izin assagidaki kismi sanki biraz Microsoftun toplu alimda biz daha ucuzuz =
    soylemlerine benzemis..
    >=20
    >=20
    > Gercekten de imkansizliklar nedeni ile Dial-Up baglantiyla RedHat ya da =
    baska bir dagitimi cekmeye calisan arkadaslar varsa, bana posta ile bos CD'=
    lerini gondersinler, ben burada cekip onlara geri gondereyim, nedir yani.
    >=20
    Arkadasim guzel bir uygulama ama gozden kacirilan basit noktalar var.
    Kargo ucreti falan :)) =DDsin sakasi isteyen her arkadasa ben de yardimci
    olurum. Ancak sorun daha once ki soylemlere yapilan cikisim idi.

    Neyse kolay gelsin Herkese

    Murat Gezer