[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Sayısı

---------

From: A. Murat EREN (meren@comu.edu.tr)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 13:28:43 EEST

     Merhabalar,

     Enver Altin'in soylediklerine katildigimi soylemeliyim. Ek olarak mailinizin assagidaki kismi sanki biraz Microsoftun toplu alimda biz daha ucuzuz soylemlerine benzemis..

    > Bu arada sayin karabatak bu dergi icin ozel bir muhalefet yapiyordu
    > basindan beri. Galiba herkesin sizin universitenizdeki gibi internet
    > baglantisi oldugunu varsayiryorsunuz. Merak etdim sadece dialup ile bu 5
    > CD yi kac saat de cekebilirsiniz. (Bu arada ufat hatirlatma TT zamindan
    > sonra 1 saat internet yaklasik 1 Milyon TL oldu) .

     Gercekten de imkansizliklar nedeni ile Dial-Up baglantiyla RedHat ya da baska bir dagitimi cekmeye calisan arkadaslar varsa, bana posta ile bos CD'lerini gondersinler, ben burada cekip onlara geri gondereyim, nedir yani.

     Adres:

     A. Murat EREN
     Canakkale Onsekiz Mart Üniversitesi,
     Terzioglu Kampüsü (Yeni)