[linux-baslangic] Re: Chip Ozel Say_s_

---------

From: Doruk Fisek (dfisek@fisek.com.tr)
Date: Fri 25 Apr 2003 - 13:32:42 EEST

    25 Apr 2003 12:06:31 +0300 tarihinde Enver ALTIN <ealtin@casdb.com> soyle
    yazdi:

    EA> Buna fiyasko denir; ciddiyetsizlik, bilgisizlik, saygisizlik ifadesidir
    EA> ve Chip tarafindan bu hatayi duzeltmek adina yapilacak herhangi bir
    EA> davranis bu soruna neden olan dikkatsiz kisilerin Chip dergisini
    EA> gozumuzde dustugu noktadan kurtarmaz. Ancak o CD'leri denemeye karar
    Kesinlikle katiliyorum, Chip'e ozel degil bu; hemen hemen tum dergiler icin
    gecerli.

    Seminerlerde surekli xxx dergisinin bozuk/eksik/eski cd'lerini
    yukleyememis, verim alamamis insanlarin sikayetlerini dinliyoruz.

    Dergiler bu yaklasimlari ile Linux'a yarardan cok zarar getiriyorlar,
    guzel bir urunun adini kotuleniyor. Hevesli insanlar Linux'tan soguyorlar.

    CD'leri internetten indirip, md5sum'ini kontrol edip, ISO'yu baskiya
    vermek o kadar zor bir is olmamali.

                                   Doruk

    Ankara   : (0312) 3857026 - 4197811
    Istanbul : (0216) 4284693 - 4284694